Cos cumparaturi

Ce inseamna un business cu haine second-hand?

Posted By: Erk17 Published: 31.05.2019 2937 Views 0 Comments

Sa deschizi un magazin second hand in anul 2019 pare a fi un lucru mult mai diferit fata de cum aratau lucrurile cu un deceniu in urma. Industria de revanzare in ansamblu este de asteptat sa se dubleze ca dimensiune pana in 2022, iar entuziastii de economisire nu mai trebuie sa ”sape” dupa chilipiruri la magazinele locale. Astfel de magazine, noi, inregistreaza platile in mod digital, iar noi, Milenium Shopping intentionam sa conducem boom-ul industriei in Romania.

Site-urile de expediere online au crescut cu 49% intre 2017 si 2018, in timp ce revanzarea traditionala a crescut cu doar 9%. Multi antreprenori aspiranti care incearca sa-si inceapa propriile magazine de imbracaminte uzate ar putea intra pe piata exploziva a disruptorilor de revanzare si isi vor deschide magazinele online.

Arunca o privire asupra diferitelor fatete ale industriei de imbracaminte de mana a doua si ce este necesar pentru a iti incepe propria afacere in fiecare dintre ele.

Magazinele de imbracaminte second hand ofera potentialilor proprietari de afaceri multe avantaje fata de inceperea unei afaceri de imbracaminte de retail, deoarece costurile de pornire pot fi mai mici decat un magazin de imbracaminte traditional. Magazinele de imbracaminte second hand ofera o marja de profit mai mare datorita faptului ca inventarul este donat sau expediat, mai degraba decat cumparat.

Un alt avantaj este ca aceste tipuri de magazine tind sa prospere in perioadele de crestere economica lenta. Desi exista avantaje ale deschiderii unui magazin de imbracaminte uzate peste un magazin traditional de vanzare cu amanuntul, exista si alte consideratii pe care potentialii proprietari de afaceri ar trebui sa le ia in considerare inainte de a deschide un magazin de imbracaminte second hand.

Ce trebuie sa iei in considerare?

1. Cunoaste-ti clientul -- Ca orice alta afacere, atunci cand deschizi un magazin de imbracaminte second hand, trebuie sa stabilesti pe cine vrei sa vizezi ca si client principal. Acest lucru este important deoarece vei crea un plan de marketing si vei pozitiona afacerea ta pentru a obtine cea mai mare vizibilitate. In ceea ce priveste imbracamintea de acest tip, ai multe optiuni de specializare. O optiune este piata de moda de ultima ora pentru cei interesati de tendintele actuale, dar care nu sunt dispusi sa plateasca pretul de cumparare nou. O alta alternativa este piata pentru imbracamintea de designer de epoca. Clientii mai tineri iubesc stilurile boeme din anii saptezeci.

2. Locatia -- Cercetarea zonei este un lucru important ce trebuie luat in considerare inainte de deschiderea unui astfel de magazin. O afacere de imbracaminte second hand poate fi rulata online sau poti inchiria un spatiu in acest sens. Internetul iti poate oferi chiar si sansa de a construi o recunoastere a capitalului si a numelui inainte de a deschide o locatie permanenta a magazinului.

3. Strategia de marketing -- Aceasta nu trebuie sa fie la fel de agresiva ca in cazul unui magazin de retail. Aici este importanta cunoasterea clientului tau. Pentru a economisi bani, incearca sa scoti din cutie idei, cum ar fi furnizarea de pliante. Colegiile comunitare si universitatile locale sunt, de asemenea, surse de clienti pentru magazinele de imbracaminte second hand. Nu uita sa comercializezi donatii, dar si cumparatori. Vei avea nevoie de solutii pentru refacerea stocurilor. Iti stam la dispozitie cu un portofoliu amblu.

Comments

Write Comment